Leírás

Amatőr írások elemzése, kritikák esszék.

Címkék

Friss topikok

  • kertesz100: @powerage: Nem moderáltalak ki, mert itt vagy. És érdemben is tudsz valamit mondani a dolgokról, v... (2012.04.02. 11:29) SF magozok
  • kertesz100: Ez egy régebbi írásom, ami már megjelent az sfportal.hu oldalon. Úgy érzem ennek itt is helye van. (2012.04.01. 15:51) Kései sirató

Archívum

2012.04.03. 14:14 kertesz100

ZUHANÁSJÁTÉK 22

I-DILI

 

 

Reggel a főorvos úr beprogramozott egész napra. Nagyon, boldog vagyok.

Tévedésből kicsuktak a WC-be, egész délelőtt ott ültem, mert az ülőke is becsípett. Nagyon, boldog vagyok…

Megszabadultam, csak papírt nem hoztak - mert én azt mindig írásra használom. -, a Főnéni szerint ez kóros. Nagyon boldog vagyok.

A programozásom kezd lejárni, mert már érdekelni kezdett az ebéd, (de jött a főorvos úr). Nagyon boldog vagyok megint..

Ebéd után sétáltunk, csak a főnővér kicsit szédült, mikor a csillárt megkerültük. Állandóan kapaszkodik a képekben, (köztünk legyen szólva nekem gyanús az elmeállapota, nem viselkedik, természetesen). Nagyon jó volt a séta, a nővérkét leporoltam. Nagyon boldog vagyok.

Vacsora helyett lehetett nézni a tv-t. Nagyon boldog vagyok.

Megyek aludni, biztos megint nagyon pompás rémálmaim lesznek, már előre vacogok. Nagyon boldog vagyok.

Azt álmodom, hogy a főorvos úr beprogramozott egész évre. Hiába, a technika fejlődik állandóan, Most aztán nagyon, de nagyon boldog vagyok!

Ez a dili idilli!!!

Szólj hozzá!

Címkék: Novellák


A bejegyzés trackback címe:

https://apatikus-firkasz.blog.hu/api/trackback/id/tr634361187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása